Training for the TeaP 2010

Training for the TeaP 2010 Conference

From the 22nd to the 24th March 2010 the Tagung experimentell arbeitender Psychologen (TeaP 2010) will take place at Saarland University.

Training of presentations:

On the 18th March 2010, the members of the IRTG "Adaptive Minds" will organize a training of the presentations that IRTG members will show during the TeaP (3 p.m., Seminar Room IIb in Building A2 4, organizer: Sarah Brieber).

Presentations of IRTG members during the TeaP:

The following current PhD students and postdoctoral researchers of the IRTG are going present a contribution to the TeaP:

Chairs of symposia:

Arbeitsgedächtnis und dessen neuronale Korrelate
Chair: Anna Arend

Mentale Rotation
Chair: Heinrich. R. Liesefeld

Automatisms of Evaluation 1
Chair: Dirk Wentura & Melanie Schmitz

Contributions to symposia:

Setsize-Effekte relevanter und irrelevanter Informationen auf die CDA
(contralateral delay activity) und slow potentials in einer